Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets Tickets

Partners

Jaarlijks werkt Stichting KEI met heel veel (Groningse) bedrijven samen om de KEI-week mogelijk te maken. De bedrijven die gevestigd zijn in Groningen maken een groot onderdeel uit van de stad. Hierom is het belangrijk dat bedrijven zichtbaar zijn voor studenten en dat studenten deze bedrijven te leren kennen.

Door een partnerschap aan te gaan met Stichting KEI ervaart een organisatie verschillende voordelen. Zo is de doelgroep van de KEI-week enorm niche en bereikt een bedrijf met een samenwerking met de KEI-week minstens 5.500 eerstejaarsstudenten. Daarnaast wordt de KEI-week mogelijk gemaakt door ongeveer 1.200 ouderjaarsstudenten en zijn een aantal evenementen open voor Stadjers en ouderejaarsstudenten, waardoor uw bedrijf nog meer bereik heeft.

Er zijn veel mogelijkheden in een samenwerking met de KEI-week. Dit verschilt van een stand op de verschillende evenementen tot aan het meewerken aan een aflevering van KEI-tv of een advertentie op de schermen tijdens The Grand Opening. Daarnaast staat Stichting KEI open voor ideeën en wordt altijd gekeken of we die ideeën kunnen realiseren.

Wilt u ook partner worden van Stichting KEI of wilt u informatie ontvangen over een mogelijk partnerschap? Neem dan contact op met onze Directeur Acquisitie.

Hester van der Veen
acquisitie@keiweek.nl

-->

OOK PARTNER WORDEN?